Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Η υπόθεση της Άννας


Η υπόθεση της Άννας 


Γεία σου! Είμαι η Άννα,πριν λίγα χρόνια αποφοίτησα από τη σχολή στην οποία

φοιτείς.Στην αρχή μου είχε δωθεί από έναν οικογενειακό φίλο μια ευκαιρία 

για δουλεία,την δέχτηκα και για αρκετό χρονικό διάστημα δούλευα στο πλευρό 

του,στην αρχή αφιλοκερδός και έπειτα με αμοιβή.Με ευχαριστούσε αλλά 

ήθελα να αρχίσω κάτι μόνη μου,μπορώ να πω πως δεν ήταν η καλύτερη εποχή 

για να αρχίσει κάποιος μια τέτοια επιχείρηση,τα έσοδα μουήταν μηδενικά 

σχεδόν ανύπαρκτα σε αντίθεση με τα έξοδα που είχα.Είχα απογοητευτεί πάρα 

πολλύ,ήμουν σε αδιέξοδο αλλά αποφάσισα να μην αφήσω αυτό το γεγονός να 

με πάρει από κάτω.Μια μέρα ενώ έψαχνα στο διαδίκτυο ευκαιρίες για εργασία 

είδα μια ανακοίνωση για εγγραφές σε Ι.Ε.Κ , αποφάσισα να συμμετάσχω,έτσι 

και αλλιώς δεν μου είχε απομείνει κάποια άλλη λύση.Διάλεξα την ειδικότητα 

του τεχνικού διακόσμησης που ήταν η αρχική μου επιλογή πριν σπουδάσω 

φωτογραφία.Καθώς τελείωνα το δεύτερο μου έτος πήρα απόφαση να δουλέψω 

εθελοντικά στο ‘χαμόγελο του παιδιού’ ως οργανότρια στο ηχιτικό και 

σκηνογραφικό κομμάτι των εκδηλώσεων.Με ικανοποιούσε αρκετά αλλά ήθελα 

να κάνω κάτι περισσότερο.Βρήκα το θάρρος να ζητήσω την γενική ευθύνη μιας 

παιδικής παράστασης,δέχτηκαν αλλά το αποτέλεσμα της πρώτης παράστασης 

μου δεν ήταν πολλύ καλό,γεγονός που με παρακίνησε να είμαι καλύτερη στις 

υπόλοιπες δύο παραστάσεις και να κερδίσω ένα διετές συμβόλαιο.

 Μέσα από όλη αυτήν την ιστορία ήθελα να σε κάνω να καταλάβεις πως 

όποιος περιμένει να βρει δουλεία χωρίς να είναι ευέλικτος,προσαρμοστικός και 

ανοικτός σε άλλες διεξόδους,δεν πρόκειται ποτέ να βρει δουλεία στο τομέα που 

θέλει και στο τέλος να είναι ικανοποιημένος.

 Ελπίζω με το γράμμα μου να σου έδωσα ελπίδα και κουράγιο ώστε στο μέλλον 

όταν τελειώσεις τις σπουδές σου να βρείς τη δουλεία των ονείρων σου,ακόμη και 

αν χρειαστεί να ψάξεις πολύ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου